Elle goes down under!

9 juli 2018 - Deurne, Nederland

Wie had dat gedacht. Dat ik me na één jaar Amerika nu alweer aan het voorbereiden zou zijn, voor een nieuw groot avontuur. Wie had 2 jaar geleden überhaupt gedacht dat ik een grote reis alleen zou gaan maken. Eigenlijk had ik dat zelf niet eens gedacht en heb dan ook 6 weken geleden pas besloten om daadwerkelijk te vertrekken richting Australië!!

Erg spannend allemaal..... visum, route uitstippelen, vaccinaties, activiteiten uitzoeken, backpack ordenen, reisspulletjes kopen en ga zo maar door. Toch best nog wat dingen die in een korte tijd geregeld moesten worden.

Nog 4 nachtjes slapen en dan staat er een geweldige reis voor de deur. Na een hele periode fulltime te mogen werken, ga ik genieten van een geweldig mooi avontuur. A once in a lifetime reis!!

Mijn reis begint samen met Wencke op het mooie eiland Bali. Daar gaan we 18 dagen rondreizen van Jimbaran naar Ubud, Van Ubud met de boot naar Nusa Lembongan, vervolgens met de boot door naar de Gili eilanden en als laatste eindigen we onze reis in Kuta om vervolgens afscheid van elkaar te nemen. Wencke vliegt terug naar Nederland en ik vertrek richting Australië, om mijn backpackers avontuur alleen voort te zetten in Cairns.

De komende maanden zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden van alle grappige, leuke en vooral alle mooie momenten die ik mee ga maken.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en veel leesplezier!!

1. Tine:
    9 juli 2018
    Joehoe! Ik zie uit naar je verhalen :)
  2. Anne:
    Ja, Veel plezier kleine zus!! We gaan lezen 😊
  3. Toon Berkers:
    Hé Elle
    Ik hoop dat het net als in Amerika een zeer enerverend , leuk ,ontspannen maar tevens ook leerzaam avontuur mag worden.
    Laat alles even los en geniet.
    Succes meid.